09123019961

عملگر برقی ربع گرد آیوما auma

عملگرهای برقی ربع گرد آیوما مطابق با استاندارد های iso 5210 تولید میشوند و قادر هستند تا گشتاور مورد نیاز شیر آلات صنعتی را برای یک دوران کامل و  یا کمتر تامین نمایند. عملگرهای برقی ربع گرد آیوما auma الزامی به تحمل نیروی تراست وارد شده ندارند. طراحی شیرهای ربع گرد که میتوان به شیرهای پروانه ای و توپی اشاره نمود بر اساس حرکت ربع گرد میباشد. اکچویترهای برقی آیوما به یک end stop در درون خود مجهز شده اند که این قابلیت دسترسی عملگرهای ربع گرد را به نقاط حدی نهایی میسر خواهد کرد. اکچویترهای برقی auma در حالت پایه یا norm از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که از جمله این اجزا میتوان به موتور، چرخنده حلزونی، کنترل یونیت، فلکه از نوع دستی برای موارد اضطراری، اتصالات الکتریکی و همچنین واسطه های مورد نیاز برای نصب بر روی شیر را نام برد.

کنترل یونیت یکی از اجزای عملگرهای برقی آیوما میباشد که بمنظور تخمین موقعیت شیر، تنظیم نقاط انتهایی آن، اندازه گیری میزان گشتاور‌ و محافظت از شیر در این عملگرها تعبیه شده است. بخش موتور عملگرهای برقی آیوما از نوع سه فاز و تک فاز میباشد و همچنین بمنظور حفاظت دمایی از موتورها از ترموسوئیچ و ترمیستورهای ptc استفاده شده است. واحد کنترل الکترو نیکی میتوانند فرستنده ها مغناطیسی که از دقت بالایی برخوردار هستند و همچنین موقعیت شیر و گشتاور اعمالی را به سیگنال های الکتریکی تبدیل کند. این واحد کنترل الکترونیکی از سنسورهایی بمنظور ثبت تغییرات گشتاور و ارتعاش دما برخوردار میباشد. واسطه های نصب بر روی شیر اکچویتر برقی ربع گرد auma‌ مطابق با استاندارد های ‌ iso5210  طراحی شده اند و برای واسطه های خروجی در انواع مختلف قابل تامین هستند. فلکه دستی نیز در مواقع قطع جریان برق کاربرد زیادی دارد و میتواند فلکه های دستی را با حد اقل نیروی وارد شده فعال کند.

فروش عملگر برقی ربع گرد آیوما

برای اینکه بتوان یک عملگر برقی ربع گرد آیوما متناسب با نیاز و شرایط را تهیه نمود باید  شرکت هایی را انتخاب کرد به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکنند. فروش عملگر برقی ربع گرد آیوما باید بصورت تخصصی انجام شود و افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند نمیتوانند یک عملگر مناسب با نیاز شما را معرفی و بفروش برسانند. فروش اکچویتور برقی ربع گرد آیوما در گروه صنعتی برگزیدگان نیز در حال انجام است با این تفاوت که این شرکت توانسته با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و متخصص در این زمینه اطلاعات کاملی را در اختیار خریدار قرار دهد تا مشتری بتواند با توجه به این اطلاعات آنچه که متناسب با تجهیزات موجود میباشد را تهیه نماید.

این شرکت که سالهای زیادی است فعالیت خود را در جهت فروش تجهیزات اتوماسیون صنعتی آغاز نموده است به یکی از شرکت های نام آشنا و مطرح در میان صنایع بدل شده است و در حال حاضر نیز تنها برندهای معتبر مانند auma را بفروش میرساند. در صورتیکه به دنبال محصولات اتوماسیون صنعتی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :