09123019961

عملگر برقی تمام گرد آیوما auma

عملگرهای برقی تمام گرد آیوما قادر هستند تا گشتاور مورد نیاز برای دوران کامل شیرهای برقی صنعتی را تامین کنند و از قابلیت تحمل نیروی تراست برخوردار هستند. اکچویترهای برقی تمام گرد AUMA میتوانند دوران یک دور و یا چند دور را بر عهده داشته باشند. در  طراحی عملگرهای برقی تمام گرد آیوما  چند دور از یک شفت تو خالی که ساقه شیر را در بر میگیرد استفاده شده است. عملکرد شیرهای صنعتی دروازه ای که از یک ساقه بالارونده برخوردار هستند از طریق عملگرهای برقی تمام گرد میسر میشود. تنوع  نحوه کارکرد تجهیزات با ترکیبی از گیربکس های آیوما و عملگرهای تمام گرد از نوع SA‌ بطور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد:

  • با ترکیب عملگر SA با المان خطی کننده LE یک عملگر خطی حاصل خواهد شد.
  • ترکیب عملگر تمام گرد SA با گیربکس اهرمی GF یک عملگر اهرمی را تشکیل خواهد داد.
  • از ترکیب عملگرد تمام گرد آیوما SA‌ و ربع گرد GS یک عملگر ایجاد خواهد شد که در شرایط خاص و مواقعی که به گشتاور زیادی نیاز داریم مورد استفاده قرار میگیرد.
  • با ترکیب عملگرهای تمام گرد SA و گیربکس های از نوع چند دور GK و یا GST یک عملگر  از نوع چند دور و با قابلیت تولید گشتاور بالا ایجاد خواهد شد.

فروش عملگر برقی تمام گرد

عملگرهای برقی تمام گرد از محصولات اتوماسیون صنعتی محسوب میشوند که تنها در شرکت ها و یا فروشگاه هایی عرضه میشود که بصورت تخصصی انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی را بفروش میرسانند.  فروش عملگر برقی توسط یک فروشنده معمولی که تجربه ای در این زمینه ندارد امکان پذیر نیست و حتی فروش این عملگرها و سایر محصولات اتوماسیون صنعتی توسط افرادی که با این تجهیزات آشنایی دارند اما  از تجربه کمی برخوردار هستند نیز مشکل میباشد.

فروش عملگر برقی تمام گرد و تجهیزات مرتبط با اتوماسیون صنعتی باید توسط افرادی انجام شود که ابتدا از تحصیلات و دانش کافی در این زمینه برخوردار بوده و ثانیا چند سالی نیز تجربه فروش این محصولات را داشته باشند.

فردی که فروش عملگرهای برقی را بر عهده میگیرد باید به خوبی از مشخصات فنی و همچنین نحوه استفاده و کارکرد عملگرها آگاهی داشته باشد. مشتریان این دسته تجهیزات همواره به دنبال شرکت ها و فروشگاه هایی هستند که بتوانند پیش از خرید اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار دهد تا بتوانند عملگر متناسب با نیاز خود را تهیه کنند.

گروه صنعتی برگزیدگان با توجه به سابقه بسیار طولانی در زمینه فروش انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی تیمی متشکل از فروشندگان با تجربه و زبده را در اختیار دارد که میتوانند مشاوره تخصصی و کاملی را پیش از خرید عملگر و تجهیزات اتوماسیون صنعتی در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید متناسب با تجهیزات موجود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :